Wiadomo┼Ťci bran┼╝owe

Kapitan Nostres na spokojnie w kampanii reklamowej AC w PZU

Kapitan Nostres na spokojnie w kampanii reklamowej AC w PZU
W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadając produkty ubezpieczyciela mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której można polegać.Kapitan Nostres to dostojny i pewny siebie, ale równocześnie komiksowo przerysowany bohater. Jego postać będzie wykorzystywana w wielu formatach i na różnych nośnikach w ramach komunikacji 360 stopni. Przygody Nostresa będą z humorem opowiedzianymi historiami, w których wraz z załogą swojego statku kosmicznego będzie mierzył się z codziennymi trudnościami życia we wszechświecie. Nostres w każdej, nawet najbardziej absurdalnej sytuacji, z którą ma do czynienia, wykaże się opanowaniem i swobodą, co jest odwołaniem do PZU - ubezpieczyciela, który zapewnia spokój. Taka postawa wpływa uspokajająco również na jego towarzyszy.- Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze
Teaser

W poniedzia┼éek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem b─Ödzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spok├│j, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii b─Ödzie poinformowanie klient├│w, ┼╝e posiadaj─ůc produkty ubezpieczyciela mog─ů czu─ç si─Ö spokojnie, bo PZU to firma, na kt├│rej mo┼╝na polega─ç.

Kapitan Nostres to dostojny i pewny siebie, ale r├│wnocze┼Ťnie komiksowo przerysowany bohater. Jego posta─ç b─Ödzie wykorzystywana w wielu formatach i na r├│┼╝nych no┼Ťnikach w ramach komunikacji 360 stopni. Przygody Nostresa b─Öd─ů z humorem opowiedzianymi historiami, w kt├│rych wraz z za┼éog─ů swojego statku kosmicznego b─Ödzie mierzy┼é si─Ö z codziennymi trudno┼Ťciami ┼╝ycia we wszech┼Ťwiecie. Nostres w ka┼╝dej, nawet najbardziej absurdalnej sytuacji, z kt├│r─ů ma do czynienia, wyka┼╝e si─Ö opanowaniem i swobod─ů, co jest odwo┼éaniem do PZU - ubezpieczyciela, kt├│ry zapewnia spok├│j. Taka postawa wp┼éywa uspokajaj─ůco r├│wnie┼╝ na jego towarzyszy.

- Celem kampanii jest poinformowanie zar├│wno naszych obecnych, jak i potencjalnych klient├│w, ┼╝e posiadaj─ůc produkty PZU, czy korzystaj─ůc z jego us┼éug mog─ů czu─ç si─Ö spokojnie, bo PZU to firma, na kt├│rej zawsze mo┼╝na polega─ç. Tworz─ůc Nostresa zale┼╝a┼éo nam, aby jego posta─ç uosabia┼éa we wszystkich trudnych momentach spok├│j, opanowanie, bezpiecze┼ästwo i swobod─Ö w dzia┼éaniu, kt├│ra udziela─ç si─Ö b─Ödzie r├│wnie┼╝ otoczeniu. Jeste┼Ťmy przekonani, ze dzi─Öki humorowi i ciekawej, zaskakuj─ůcej kreacji, zar├│wno posta─ç Nostresa jak i ca┼éa konwencja wzbudzi pozytywne emocje wobec marki PZU ? powiedzia┼é Rafa┼é Kowalczyk, kierownik zespo┼éu komunikacji zewn─Ötrznej w Grupie PZU.

Pierwszy spot telewizyjny kampanii pod tytu┼éem ?Kapitan Nostres i nienazwane obiekty? nawi─ůzuje do oferty PZU, kt├│ra gwarantuje w standardzie ubezpieczenie AC w formule all risks. Oznacza to, ┼╝e ubezpieczeniem obj─Öte s─ů zdarzenia polegaj─ůce na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego cz─Ö┼Ťci lub wyposa┼╝enia wskutek wszelkich zdarze┼ä niezale┼╝nych od woli ubezpieczonego. Poza precyzyjnie okre┼Ťlonymi w OWU wy┼é─ůczeniami, PZU zrezygnowa┼é z zamkni─Ötego katalogu zdarze┼ä obj─Ötych ubezpieczeniem, co daje pewno┼Ť─ç, ┼╝e nawet najbardziej nieprzewidywalne wydarzenia, w tym np. takie, jakie spotka┼éy za┼éog─Ö statku kosmicznego Kapitana Nostresa b─Öd─ů obj─Öte zakresem ubezpieczenia. W formule all risks klient dok┼éadnie wie, przed czym chroni go wykupiona polisa. To zapewnia mu spok├│j i pewno┼Ť─ç, nawet w niespodziewanych sytuacjach.

A to ju┼╝ wiesz?  "Bądź podwójnie Smart z Samsung Smart TV i wygraj samochód smart fortwo!" – Samsung zaprasza do wakacyjnej promocji

Szerokozasi─Ögowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (g┼é├│wne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne, spot 30?), prasie, internecie (niestandardowe formaty displayowe na portalach og├│lnopolskich, emisje video, promocja w serwisie YouTube), kinie (kampania spotowa), a tak┼╝e OOH (no┼Ťniki 12x3 i 12x4 oraz CLP w o┼Ťmiu najwi─Ökszych miastach).

Kampania potrwa do 22 kwietnia br. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.

< 235123" >
Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy